keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Salaisesta blogista + muuta

En enää kirjoita salaista. Kiinnostusta ei mulla riittänyt, joten päätin että lopetan sen kirjoittamisen. Älkää siis enää kiitos laittako niitä pyyntöjä.

Seuraava ravitsemusterapia aika on ensi kuussa. Silloin olis tarkoitus tehdä jonkun näkönen ateriasuunnitelma. Mulla on yksi, mutta se on tehty osastolla oleville nuorille, enkä pysty sitä noudattamaan. Saas nähä miten pystyn sitten sitä joka me tehdään. Haluan ateriasuunnitelman, jossa on vähemmän kaloreita kun mitä kulutan.

Tarkoittaa siis sitä, että mun on aika ruveta liikkumaan. Olisin tyytyväinen jos painaisin puolen vuoden päästä 80-85kg, eli 18.5.2016 olisin 10-15kg kevyempi ja lähempänä normaalipainoa. Mun on onnistuttava.

Ostin eilen neljä sitruunamuffinsia ja yhden pitsan pitseriasta. Ensin ahmin kaksi muffinia, sen jälkeen puolet pitsasta. Illalla viellä loput puolet ja muffini. Se yksi muffini odottaa mua kun mä palaan koulusta... Se houkuttelee mua lähtemään kesken jotta voisin syödä sen.

Helvetti että mä olen ällöttävä lihava possu.

Painosta ei mitään tietoa. Huomenna aamulla voisin sen katsoa - jos vain muistan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti