perjantai 22. toukokuuta 2015

Laskinko mä varmasti oikein?!

Jos oikein laskin, olen syönyt tänään kahdeksan pullaa. Miten se voi olla mahdollista?!?!

Olen kuvottava, likainen ja läski. Kunpa pystyisin olla syömättä edes 24 tuntia. Mutta ei minusta ole edes siihen.

Voisin yrittää huomenna paastota. Syödä viimeisen kerran klo ~11:30 ja seuraavan kerran sunnuntaina noin klo 11:30. Siinä tulisi 24h paasto ja sitä voisin jatkaa.

Toisaalta voisin hakea apua lääkäriltä tähän ahmimis-oksennus -ongelmaan. Pääsisin ravitsemusterapeutille ja saisin ateriasuunnitelman. En kyllä sitä noudattaisi, vaan jättäisin puolet siitä pois.

Minun täytyy kai alkaa pitämään ruokapäiväkirjaa. Olen vain erittäin huono pitämään sellaista...

Sitten taas voisin yrittää syödä kolme kertaa päivässä;
~klo 8:15
~klo 11:15
klo 15:30/16
Se varmasti onnistuisi. Tiedän, että en ahmisi mitään koska saan vain kerran viikossa rahaa ja vain alle 20e, joten voisin ostaa vaikka vaatteita sillä rahalla, enkä herkkuja niin kuin aina.

Ruoka on minulle siis ilmaista, minun ei tarvitse itse ostaa ruokia eikä valmistaa niitä. Asun tuetussa paikassa, jossa on tietyt ruokailurytmit;
Aamupala klo 8-8:30
Lounas klo 11:15-11:45
Välipala klo 13:30-14:00
Päivällinen klo 15:30-16:30 (se vaihtelee sen mukaan että kumpi porukka syö ensin)
Iltapala klo 19:30-20:30 (vaihtelee niin kuin päivälliselläkin)

Söisin siis aamupalan, lounaan sekä päivällisen. Välipalaksi saisi ottaa hedelmän (muut syövät pullaa/leivoksia/keksejä...).

Teen seuraavaksi postauksen jossa listaan kielletyt ja sallitut -ruuat.

Kohta salille!

Aada

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti