keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Väsymys

Olen ollut viime aikoina erittäin väsynyt. En ole jaksanut liikkua, mutta eilen olin jalkojeni päällä lähes koko ajan viiden tunnin ajan. Olin asumisyksikköni kanssa huvipuistossa eilen yhdestätoista neljään. Olimme Linnanmäellä ja menimme toisen nuoren kanssa sinne Lintsiburgeriin. Söin siis ranskalaiset ja hampurilaisen. Sen jälkeen oli huonoakin huonompi omatunto.

Kaloreita kulutin siis eilen aika hyvin, ja illalla en syönyt iltapalaa. Päivälliseksikin söin vain yhden pienen perunan ja jauhelihapihvin. Muutenkin syömiset menivat eilen suht hyvin.

Aamulla vaaka näytti 91.5kg. Petyin, sen kuuluisi näyttää vähemmän kuin 90kiloa, mutta koska olen epäonnistunut laihdutuksessa täydellisesti. Täytyisi jaksaa käydä salilla (tänään menen salille!) ja sen lisäksi käydä kävelemässä kunnon lenkkejä.

Tänään olen syönyt pasta-jauhelihalaatikkoa ja vähän punajuurta. Kahviakin join ruuan jälkeen.

Salilla aion vetää tänään täysillä. Jalat ovat kipeät, mutta en anna sen estää. Aluksi poljen polkupyörää ja sen jälkeen teen lihaksia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti